Клиентът има право на връщане на закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването ѝ без да е длъжен да посочва причина, без да дължи неустойка или обезщетение и без да заплаща каквито и да било разходи, с изключение на разходите по обратно изпращане на стокaта. Стойността на стоката ще бъде възстановена или ще бъде заменена в зависимост от желанието на клиента.
При спазване на споменатия по-горе срок от 14 (четиринадесет) дни възстановяването на сумата на клиента ще се извърши в срок от тридесет дни, считано от датата на доставка на продуктите или сключването на съответната поръчка за услуги.
Възможно е от възстановената сума за продуктите да бъдат удържани транспортните разходи за връщането (ако е приложимо).
Възстановяването на сумата може да се извърши чрез Пощенски паричен превод по куриер (Еконт) или чрез банков превод (по желание на клиента).
Във всички случаи възстановяването на сумата за поръчаните, доставени и след това върнати продукти ще се извърши само при условие, че след преглед на върнатите продукти от страна на “Венн 31” ООД бъде установено, че те са с ненарушена цялост и в добро състояние (без да са използвани и без следи от монтаж), че оригиналната търговска опаковка е ненарушена, не е облепвана с тиксо и лепенки на куриера.
В случай на съществено несъответствие между доставените и поръчаните продукти и/или услуги клиентът, след като е отправил рекламацията си към “Венн 31” ООД при условията, посочени в раздел Рекламация на Общите условия, може да ги върне на “Венн 31” ООД, ако е получил разрешение при условията, предвидени в споменатия раздел.
Ако клиентът има валидни основания за рекламация (например изпратен е различен от поръчания продукт), не се дължат разходи за връщането на продуктите.
В случай на грешка в поръчката на клиента (каталожен номер, предназначение, марка, количество, адреси), клиентът трябва да се свърже с Technomani.bg по електронна поща най-късно до един час след приемане от негова страна на потвърждението на поръчката си, за да поиска незабавното ѝ анулиране. Анулирането на поръчката ще доведе, в зависимост от случая, до последствията, предвидени в раздел отказ от поръчка, като се има предвид следното:
1. В случай, че пратката за изпращането на поръчаните продукти е била вече подготвена или услугите са били извършени към момента на получаване от Technomani.bg на искането за анулиране от клиента, последният няма друга възможност, освен да откаже доставката на поръчаните продукти или услуги, като поиска от превозвача незабавното връщане на поръчката и заплащането на куриерските разходи по връщането.
2. Във всички случаи възстановяването на цената на поръчаните, доставени и след това върнати продукти ще се извърши само при условие, че върнатите продукти бъдат прегледани от “Венн 31” ООД и бъде преценено, че са с ненарушена цялост и в добро състояние (без да са използвани и без следи от монтаж).
Под продукт се разбира както самият продукт, така и опаковката му. Опаковката в никакъв случай не трябва да бъде скъсана, замърсена, облепена с лепенки и тиксо или с надписи.
Важно – допълнителни условия за връщане
1. Предметът на сделката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Възможно е „Венн 31“ ООД да предложи частично възстановяване на сумата, в случай че артикулът е със следи от употреба.
2. Да бъде приложен документът, издаден при заплащането на стоката. В общия случай, при изпратена стока с Еконт/Спиди с наложен платеж, това е разписката за Пощенски паричен превод. В случай на заплащане с банкова карта, следва да бъде приложен касовия бон от получаването на поръчката, а в случай на заплащане по банков път или чрез стоков кредит, тази точка не важи.
3. Да бъде приложен Формуляр за право на отказ съгласно чл. 52, ал.2 и ал.4 от ЗЗП. Примерен формуляр можете да намерите тук: Стандартен формуляр за връщане.
4. Стоката да бъде изпратена за сметка на клиента, без наложен платеж, за да можем да приемем пратката и да проверим състоянието ѝ – да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката. В последствие сумата се възстановява чрез ППП или по банков път.
5. Правото на отказ от договор и връщане на продукти не се прилага за слушалки тип “тапи”, както и други продукти за лична хигиена, като запечатани стоки, свързани с хигиената или защита на здравето съгласно чл.57, т. 5 от ЗЗП.
6. Връщаните стоки трябва да бъдат изпращани до фирма “Венн 31” ООД до обслужващия ѝ офис на Еконт (Дружба Илия Бешков, ж.к. Дружба 2, ул. Илия Бешков 12, до м-н Мания) или адрес през Speedy (с. Лозен, ул. Райовец 24). В случай на изпращане до друг офис на Еконт / друг адрес чрез Speedy, или до адресът на кореспонденция на фирмата, куриерът начислява допълнителна такса от 3.90 лв. за пренасочване, която ще бъде удържана от клиента. Фирмата не носи отговорност за пратки, изпратени до други адреси или с грешни/непълни данни за доставка.
Technomani.bg си запазва правото да отхвърли всеки продукт, който не е върнат в съответствие с гореописаните условия.
Повече информация можете да прочетете и в Общите ни условия.