Ако сте харесали продукт и сега се чудите „как да поръчам?“, то тук ще разберете кои са стъпките за създаване на поръчка в Technomani.bg.
1. Добавяне на продукт/и към количката
След като сте харесали и избрали продукт, който желаете да поръчате, първата стъпка е да влезете в неговата продуктова страница и да натиснете бутона „Купи сега“ (1).
След като натиснете този бутон, на екрана ще се появи прозорец, показващ вашата количка. Ако искате да поръчате само този продукт, без да разглеждате други артикули в сайта, трябва да натиснете бутона „Купи“. Ако желаете да добавите още нещо към поръчката си или просто да продължите да разглеждате сайта, трябва да натиснете символа „X“ или бутон „Продължи пазаруването“, след което прозорецът с количката ще се затвори.
2. Въвеждане на данни за поръчка
След като сте добавили всички желани продукти към количката, можете да натиснете бутон „Купи“ От тук следва да ви се зареди страницата за поръчка, където в няколко стъпки трябва да въведете данните си – email (електронна поща), име и фамилия, телефон за контакт, адрес за доставка и начин на плащане. Всички задължителни полета ще бъдат маркирани със звездичка (*).
След като коректно* попълните информацията си в първата секция, озаглавена „Данни за клиента“, можете да преминете нататък и да изберете начин на доставка. В това поле трябва да изберете куриерска фирма, с която желаете да бъде доставена вашата пратка – Еконт или Спиди (2).
Веднъж избрали желаната куриерска фирма (Еконт или Спиди), трябва да посочите населеното си място и начина на доставка (до офис или до личен адрес).
За доставка до офис на куриерската фирма, трябва да изберете офис от падащото меню (3). Можете да използвате търсачката за офиси, за да си помогнете. В търсачката можете да търсите по име на офис, улица, квартал и т.н. Задължително е да изберете офис от това падащо меню, тъй като в противен случай ще се съхрани първият от списъка, който е възможно да не е удобен за Вас.
За доставка до личен адрес, трябва да впишете първо населеното си място, а след това улицата, до която да бъде доставена пратката от куриер. Отново е задължително да изберете улица от падащото меню, за да се съхрани въведената информация. Ако адресът Ви не фигурира в списъка*, то можете да го изпишете в последното поле от тази секция:
Можете да променяте своя избор във всеки един момент, преди да сте завършили поръчката си. Тоест можете да смените желаната куриерска фирма, да изберете доставка до личен адрес или до атвомат (ако продуктът е достатъчно компактен, за да се събере в автомат). Сайтът ще запази Вашия финален избор.
Пълната информация за условията за доставка и калкулирането на куриерската услуга можете да откриете тук: Условия за доставка в Technomani.bg
3. Избор на начин на плащане
В секция „Плащане“ трябва да изберете желания от Вас начин за плащане на тази поръчка. Можете да изберете наложен платеж или плащане с банкова карта. При избор на наложен платеж (плащане при доставка), към поръчката автоматично ще бъде начислена такса „Наложен платеж“. Тази такса е фиксирана и е 2.00 лв. Ако желаете да я избегнете, то можете да изберете плащане с банкова карта (онлайн плащане). При избор на плащане с банкова карта, сумата по поръчката се заплаща на момента.
Има вариант за плащане на вноски. За целта Technomani.bg работи в партньорство с tbi bank. Със стоков кредит могат да бъдат закупени всички продукти с цена над 100 лв. Можете да запознаете с това как да поръчате на изплащане, като прочетете тази статия.
4. Завършване на поръчката
Преди да завършите поръчката си, трябва да се запознаете с правилата и условията на сайта, съответно да маркирате с отметка това поле:
Ако имате други бележки към поръчката (допълнителна информация, която желаете да споделите с нас), то можете да ги впишете в последната секция „Допълнителна информация“.
След готовност, можете да сверите цялата въведена до момента информация, да проверите каква ще е крайната дължима сума и да натиснете бутон „Поръчване“. Страницата ще се презареди и ще можете отново да направите преглед на всички данни, които сте въвели, както и да видите номера на поръчката си.
След завършване на поръчката, можете да очаквате СМС или обаждане от наш оператор за нейното потвърждение. Cлeд пoтвъpждeниe, пpи пoдгoтвянe нa вaшaтa пopъчĸa зa изпpaщaнe щe пoлyчитe имeйл c вaшaтa cтoĸoвa paзпиcĸa и пepcoнaлeн пpoмo ĸoд зa 5% oтcтъпĸa пpи cлeдвaщa пopъчĸa. Πpи пpиcтигaнe нa пpaтĸaтa, щe пoлyчитe ЅМЅ c инфopмaция oтнocнo дocтaвĸaтa.
Ако срещате затруднения при който и да е етап от съставяне на поръчката, можете да се свържете с нас, за да получите съдействие. Вижте как да се свържете с нас, като прочетете информацията тук: Информация за контакт.
*Информацията, която въвеждате, трябва да бъде коректно изписана, за да може успешно да направите поръчка. Така например – телефонният номер, който ще въведете за контакт, трябва да бъде валиден български телефонен номер. Не трябва да има интервали между отделните цифри. Ако телефонният номер, който сте вписали, не е правилно въведен, то сайтът ще маркира полето в червен цвят и ще Ви покаже надпис, приканващ Ви да направите корекция. Аналогично – ако сте вписали само първото си име, сайтът отново ще маркира полето в червено и ще Ви прикани да въведете поне две имена.
**Възможно е при по-малките населени места да няма улици или регистърът с улиците да не е изчерпателен. В такъв случай препоръчваме да изпишете адреса си в последното поле.